هتل کریستال کربلا

از لحاظ سطح بندی کیفی هتل ها در کربلا میتوان هتل ها را به سه دسته تقسیم کرد یکی هتل های لوکس که شامل هتل های پنج ستاره که فقط دو هتل در کربلا در این دسته وجود دارند هتل ریحان کربلا و هتل بارون کربلا دسته بعدی هتل های چهار ستاره یا وی ای پی هستند که هتل کریستال کربلا در این دسته قرار دارد و در آخر هتل های معمولی و سه ستاره پس از آن وجود دارند در تور کربلا معمولا هتل های چهار ستاره و سه ستاره را برای زائرین رزرو میکنند تا زائرین هم بتوانند اقامت راحتی را تجربه کنند هم از لحاظ مالی قیمت تور زیاد گران نشود.

خدمات و امکانات هتل کریستال کربلا

همانطور که گفتیم این هتل از هتل های چهارستاره و خوب کربلا است و در مقایسه با هتل های لوکس کربلا از قیمت مناسب تری برخوردار است. صبحانه و نهار در این هتل به صورت بوفه میباشد یعنی میتوان از بین چند غذا به هر مقدار که میخواهید انتخاب کنید. از امکانات این هتل میتوان به داشتن تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی خوب، دسترسی به اینترنت رایگان در هتل، رستوران، آسانسور، سرویس بهداشتی فرنگی، مجهز بودن اتاق ها به یخچال، تلویزیون کابلی و تلفن برای برقراری ارتباط با پزیرش هتل همچنین یکی از مزایا حائز اهمیت این هتل نزدیکی هتل با حرم امام حسین (ع) است.

خدمات و امکانات هتل کریستال کربلا

موقعیت مکانی هتل کریستال

هتل کریستال کربلا واقع شده در خیابان باب البغداد میباشد که فاصله تقریبی این هتل تا حرم امام حسین (ع) 1 کیلومتر میباشد که میتوان در 13 دقیقه پیاده روی به زیارت حضرت بروید. این هتل در نظرات گوگل امتیاز 4.1 را گرفته است که میتوان گفت این هتل توانسته است تا نظرات زائرین کربلا را جلب نمیاد.

برای اطلاع از آخرین زمان برگزاری تور کربلا و آخرین قیمت آن میتوانید به لینک قرار داده شده مراجعه فرمایید.

هتل های محبوب کربلا:

. هتل لارسا کربلا

. هتل الاماره کربلا

. هتل المیزان کربلا

. هتل قصر الدر کربلا

4.7 3 رای ها
این مطلب مفید بود؟