هتل رسل نجف

هتل رسل نجف هتلی در سطح درجه ب و نزدیک به حرم می‌ باشد این هتل برای افرادی که به دنبال سفر اقتصادی تر هستند مناسب میباشد شما میتوانید با مراجعه به صفحه تور اقساطی کربلا از شرایط تور اقساطی ما با خبر شوید.

امکانات هتل رسل نجف

این هتل دارای اتاق های دو تخته، سه تخته و چهار تخته می‌ باشد که در اتاق‌ ها جانماز، قبله نما، میز، آباژور، سیستم گرمایش و سرمایش توالت فرنگی و ایرانی، ال سی دی، ماهواره مرکزی، کمد لباس، در حمام دمپایی، صابون، شامپو می‌باشد لابی هتل در سطح متوسط و از نظر اندازه متوسط می‌باشد که با مبلمان طراحی شده و امکاناتی چون چایی و آبسردکن به صورت مرتب شارژ می‌شود که در این سطح کیفیتی قابل قبول می‌باشد. ساعت ورود به هتل ۱۴ و ساعت خروج از هتل ۱۴ می‌باشد.

رستوران هتل با گنجایش ۱۲۰ نفر، ویوی کامل به صحن حضرت فاطمه را دارا می‌باشد. رستوران این هتل غذا را به صورت پرسی به همراه چند مدل سالاد و دورچین با کیفیت به زائرین عرضه می‌کند که به دست سر آشپزهای ایرانی طبخ می‌شود. حسینیه هتل برای انجام مراسمات و کنفرانس‌ها شما آماده و پذیرای زائرین می‌باشد که گروه‌ها اقدام به برگزاری سفره ابوالفضل علیه السلام و حضرت رقیه سلام الله را در حسینیه انجام می‌دهند.

این هتل در سطح کیفیتی همچون هتل‌ هایی کل الاقمار، هتل بیت الزائر و هتل الخیر می‌ باشد از هتل‌ های نزدیک به این هتل هتل مصباح الهدی و هتل قصر الضیافه میتوان اشاره نمود.

امکانات هتل رسل نجف

لوکیشن هتل در شارع امام صادق ص می‌باشد که از طرف صافی صفا تقریباً ۳ دقیقه پیاده تا حرم و حدود ۲۰۰ متر تا حرم امیرالمومنین علیه السلام فاصله دارد. در نجف هتل‌هایی که کاروان‌ها می‌برند اغلب در یک سطح می‌باشد که هتل رسل جزو این هتل‌ها می‌باشد و تقریباً برای ایرانی‌ها چه در گروه‌های سازمانی و چه در گروه‌های آزاد شناخته شده است.

این هتل رزرو انفرادی ندارد فقط در ایام اربعین می‌توانید رزرو انفرادی داشته باشین به صورت گروهی رزرو انجام می‌شود.

گروه زیارتی کربلا تور در همه این هتل‌ها اتاق گارانتی دارد شما به محض خروج از هتل در مسیر شارع امام صادق سلام الله علیها به سمت حرم حرکت می‌کنید که در شارع امام صادق از شبستان صحن خانم فاطمه زاهرا س دیدن فرمایید که به دست توانمند مهندسین و معمارین ایرانی درست شده دیدن فرمایید.

شرکت کربلا تور با گارانتی بیش از ۵۰۰ هتل در تور کربلا و نجف توانسته جزو بهترین‌ها باشد شما برای رزرو این هتل در ساعات اداری با شماره تماس 02133815609 و در ساعات غیر اداری شماره پاسخگویی شبانه روزی ما به شماره 09191251612 تماس حاصل فرمایید.

0 0 رای ها
این مطلب مفید بود؟