هتل کل الاقمار نجف

هتل کل الاقمار نجف هتلی با درجه کیفی الف و در فاصله نزدیک به حرم امام علی (ع) میباشد. این هتل یکی از هتل های تمیز و نوساز نجف به حساب می آید که ممکن است در سفر به کربلا با تور کربلا به اقامت در آن بپردازید. مجموعه کربلا تور دارای 50 تخت گارانتی در این هتل میباشد.

خدمات هتل کل الاقمار

هتل کل الاقمار دارای امکاناتی مانند لابی زیبا و بزرگ، اتاق های نورگیر با پنجره ی دوجداره، رستوران و کافی شاپ، اتاق چمدان، اینترنت پر سرعت در لابی و اتاق ها، نظافت روزانه اتاق ها، سیستم تهویه مطبوع، یخچال، کمد و تلویزیون در اتاق ها می باشد. همچنین از مزایای مهم این هتل میتوان به تمیزی و نظافت آن اشاره کرد. به جز موارد گفته شده نهار و صبحانه نیز به صورت بوفه در هتل برگزار میگردد.

چنانچه مایل به رزرو تور سوریه هستید کلیک نمایید.

خدمات هتل کل الاقمار

موقعیت هتل کل الاقمار نجف

 این هتل در فاصله 400 متری از حرم امام علی در خیابان شارع الرسول و نزدیک به هتل هایی مانند هتل خیام نجف و الماس و بیت الزائر میباشد و با حدود 4 الی 5 دقیقه پیاده روی به درب ورودی حرم امام علی میرسید موقعیت مکانی این هتل روبروی بنات الحسن مقبره دختران امام حسن میباشد و علاوه بر دسترسی راحت به حرم به مراکز خرید و اماکن زیارتی دیگر شهر نجف نیز نزدیک میباشد و دسترسی راحتی را برای شما به ارمغان می آورد.

پیشنهاد میکنیم اگر که به دنبال یک سفر راحت به کربلا هستید از تور کربلا هوایی با هتل 5 ستاره دیدن فرمایید.

 

هتل های محبوب نجف:

. هتل اسطوره نجف

. هتل الراهب نجف

. هتل قصر الدر نجف

3.9 14 رای ها
این مطلب مفید بود؟