هتل زمزم نجف

در نجف اشرف نسبت به کربلا هتل های کمتری وجود دارد اما این به این معنی نیست که هتل خوب در نجف نیست یکی از هتل های با کیفیت و خوب نجف، هتل زمزم نجف میباشد این هتل در نجف اشرف عراق واقع شده است در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی این هتل بپردازیم. برای اطلاع از آخرین قیمت های تور کربلا کلیک کنید.

خدمات و امکانات هتل زمزم نجف

این هتل از هتل های خوب نجف میباشد این هتل از هتل های چهار ستاره نجف است که یکی از خوبی های بزرگ آن نزدیکی هتل به حرم امام علی (ع) است. از امکانات این هتل میتوان به پذیرایی وعده غذایی صبحانه و ناهار به صورت بوفه اشاره کرد. همچنین این هتل دارای تهویه مطبوع، مجهز به سیستم های گرمایشی و سرمایشی، تخت خواب های بزرگ، اتاق های زیبا و تمیز، مجهز به سرویس بهداشتی، قابلیت دسترسی به اینترنت در داخل هتل، دارای آسانسور، دارای کافی شاپ و رستوران، مجهز بودن اتاق ها به تلویزیون و تلفن، دارای سرویس بهداشتی فرنگی، حمام ها مجهز به سشوار هستند. در مجموع از نکات مثبت این هتل میتوان به تمیزی آن، کیفیت و تنوع غذا که با ذائقه ایرانی جور است اساره کرد.

امکانات و خدمات هتل زمزم نجف

موقعیت مکانی هتل زمزم

هتل زمزم نجف در شارع الکوفه در نزدیکی میدان حديقة سيف العدالة میباشد که این هتل با حرم مولا امیر المومنین (ع) 1.8 کیلومتر فاصله دارد که با 24 دقیقه پیاده روی میتوان به زیارت ایشان نائل شوید.

 

چنانچه علاقه مند به رزرو تور کربلا برای خود هستید و یا میخواهید قیمت آن را ببینید و از زمان برگزاری آن آگاه شوید میتوانید بر روی لینک درج شده کلیک کنید و یا برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

 

هتل های محبوب نجف: 

. هتل خیام نجف

. هتل اغنار نجف

. هتل قصر الملوک نجف

. هتل قصر الضیافه نجف

5 1 رای
این مطلب مفید بود؟