هتل مضیف الحسن نجف

هتل مضیف الحسن نجف هتلی با درجه کیفی الف واقعی می باشد مهمترین دلیل انتخاب این هتل به عنوان هتل های درجه الف فاصله بسیار نزدیک و دسترسی عالی به حرم امام علی علیه السلام و اماکن زیارتی و بازار ها و اماکن دیگر شهر نجف می باشد.

با مراجعه به صفحه اصلی میتوانید تعرفه قیمت و زمان برگزاری تور کربلا را مشاهده نمایید.

خدمات و امکانات هتل مضیف الحسن نجف

هتل مضیف الحسن پس از واقعی آتش سوزی به طور کامل تخریب و از نو ساخته شد و به دلیل تازه ساز بودن و نو بودن کلیه وسایل در این هتل این هتل توانسته رضایت حداکثری مسافران را به همین دلیل کسب کند.

 

از امکانات هتل می توان به اتاقهای تمیز با پنجره‌های نورگیر تخت های بزرگ و راحت سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب سیستم تهویه مطبوع رستوران و کافی شاپ با طبخ غذاهای ایرانی اینترنت پرسرعت در لابی و اتاق ها کمد و قفسه کافی در اتاق ها خشکشویی و لاندری سیستم اطفاء حریق آسانسور یخچال کوچک در اتاق تلویزیون و غیره اشاره کرد

خدمات و امکانات مضیف الحسن نجف

موقعیت مکانی هتل مضیف نجف

هتل مضیف الحسن واقع در شار طوسی در فاصله کمتر از ۴۰۰ متری به حرم امام علی علیه السلام و نزدیک بازار بزرگ شهر نجف و نزدیک به قبرستان وادی السلام می باشد. شما میتوانید با دقایقی پیاده روی به سادگی به زیارت حرم امام علی (ع) بروید.
در صورتی که تمیز بودن و نزدیکی به حرم امام علی (ع) اولویت انتخاب هتل برای زائر باشد این هتل انتخاب مناسبی برای شما می باشد.

شما میتوانید با مراجعه به صفحه تور لحظه آخری از قیمت تور های لحظه آخری و تور ارزان کربلا ما مطلع گردید.

 

پیشنهادی برای مطالعه بیشتر:

. هتل مقام نجف

. هتل زمزم نجف

4.3 4 رای ها
این مطلب مفید بود؟