هتل مقام نجف

یکی از هتل های چهار ستاره و خوب نجف، هتل مقام نجف میباشد این هتل در سال 98 ساخته شده است و از آن موقع تا الان پذیرای زائرین تور کربلا میباشد. این هتل دارای پنج طبقه و صد و نوزده اتاق میباشد یکی از مهم ترین مزایای این هتل نزدیکی آن با حرم امام علی (ع) است که همین باعث میشود هر زمان که خواستید به راحتی به زیارت حضرت بروید. تا انتها با ما همراه باشید تا این هتل را به شما معرفی کنیم.

خدمات و امکانات هتل مقام نجف

از امکانات کلی این هتل میتوان به پذیرش 24 ساعته اشاره کرد که این امکان را برای شما فراهم کرده است تا هر ساعت از شبانه روز که خواستید به زیارت امیر المومنین (ع) بروید. همچنین در طبقه منفی یک رستوران هتل قرار دارد که ظرفیت پذیرش 150 نفر به طور هم زمان را دارد. از امکانات اتاق های این هتل میتوان به وجود حمام ، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش، سیستم هشدار و اطفا حریق در اتاق ها، وجود تلویزیون و تلفن برای ارتباط برقرار کردن با پذیرش، وجود یخچال و چای ساز در اتاق ها، همچنین شما میتوانید در فضای هتل به اینترنت هتل وصل شوید همچنین هتل دارای آسانسور و نمازخانه میباشد.

خدمات و امکانات هتل مقام نجف

موقعیت مکانی هتل مقام

این هتل واقع شده در شارع بناة الحسن میباشد که فاصله آن تا حرم امیر المومنین (ع) 500 متر میباشد که میتوان به 5 دقیقه پیاده روی به زیارت ایشان بروید. 

 

چنانچه نیازمند دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تور کربلا، زمان برگزاری آن نحوه برگزاری آن یا هر مورد دیگر هستید میتوانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید تا به سوالات شما عزیزان پاسخ دهند.

 

هتل های پیشنهادی ما:

. هتل خیام نجف

. هتل بستان نجف

. هتل الخیر نجف

. هتل قصر الدر نجف

5 1 رای
این مطلب مفید بود؟