هتل شمس الشموس نجف

هتل شمس الشموس نجف از هتل های کشور عراق می باشد که در شهر مقدس نجف اشرف واقع شده و سالانه هزاران هزار دوست دار امام علی به این شهر سفر می کنند هتل شمس الشموس جزو هتل های سه ستاره و درجه الف محسوب می شود که میتوان در سفر به کربلا با تور کربلا به اقامت در آن بپردازید.

خدمات هتل شمس الشموس نجف

از امکانات رفاهی هتل می توان به رستوران، دسترسی به اینترنت، لابی و اتاقها، تهویه مطبوع و سیتم سرمایش و گرمایشی خشکشویی با هزینه، تلویزیون مسطح، سرویس فرنگی و ایرانی اشاره کرد از دیگر مزایا این هتل میتوان به نزدیکی به حرم امیرالمومنین و تمیزی آن اشاره کرد.

و در اتاق های فوقانی هتل تا حدودی گنبد زیبای امیرالمومنین مشخص می باشد دارای خدمات ۲۴ ساعته اتاق پذیرش سیستم اعلام حریق لوازم بهداشتی در حمام و کافی شاپ با طراحی شیک و ساده است.

خدمات هتل شمس الشموس نجف

موقعیت مکانی هتل شمس الشموس

هتل واقع در شارع رسول بعد از سیطره داخل کوچه خلوت می باشد که وقتی وارد کوچه میشوید دیگر خبری از هیاهوی بازار و خیابان نیست و بسیار دنج می باشد هتل های اطراف این هتل عبارتند از هتل کل الاقمار نجف هتل ارض القداح هتل الخیر و هتل رواق باشد که این هتل از همه آنها به حرم نزدیک تر می باشد.
میتوانید این هتل را از سایت کربلا تور رزرو کنید ولی در کل این هتل بیشتر در مواقع گروهی میتوان رزرو نمود ولی در ایام غیر پیک میشود اتاق تک هم رزرو کنید برای اطلاعات تکمیلی با ما در ارتباط باشید.

4.7 3 رای ها
این مطلب مفید بود؟