معرفی کامل خیابان سناتور کربلا

معرفی کامل خیابان سناتور کربلا

در کربلا جاهای دیدنی زیادی وجود دارد یکی از مکان های معروف در کربلا خیابان سناتور می باشد. در این محتوا با مفاهیم مختلفی در رابطه با خیابان سناتور کربلا و برخی مفاهیم پیرامون این مسئله آشنا خواهیم شد.

 

خیابان سناتور کربلا محبوب ترین خیابان کربلا

کشور عراق به عنوان یکی از همسایگان کشور ایران به شمار می رود که محبوبیت زیادی را در میان مردم کشورمان دارد. همان طور که می دانید، کشور عراق دارای شهر های مختلف بوده که یکی از اصلی ترین آن ها، شهر کربلا می باشد. شهر کربلا به واسطه قرارگیری حرم امام حسین در آن، محبوبیت زیادی را برای تمامی مسلمانان جهان از جمله ایرانیان دارد. نیاز است که بدانید، بازدید از کربلا، علاوه بر جنبه های زیارتی، می تواند جنبه های سیاحتی نیز داشته باشد. در دهه های اخیر مقاصد گردشگری ایده آلی برای مسافرین در کربلا ساخته شده است. یکی از این مقاصد، خیابان سناتور کربلا می باشد. توجه داشته باشید که این خیابان از معروف ترین خیابان های کربلا به شمار می رود.
در سال های گذشته مراکز و مجموعه های توریستی زیادی در سراسر کشورمان تاسیس شده اند که به فروش تور کربلا می پردازند. معمولا تور لیدر هایی که در سفر به کربلا، همراه شما هستند، مدت زمان مخصوصی را برای بازدید از خیابان سناتور کربلا در نظر می گیرند. نیاز است که بدانید، خیابان سناتور به عنوان یکی از پرطرفدار ترین خیابان ها در کشور عراق شناخته می شود و علت آن وجود بازار سناتور کربلا در این خیابان است. در واقع موقعیت جغرافیایی مناسب خیابان سناتور موجب شده تا در طول روز افراد زیادی برای خرید از این بازار وارد آن شوند.

 

خیابان سناتور کربلا محبوب ترین خیابان کربلا

بیشتر بخوانید: معرفی و بررسی بازارهای کربلا و نجف

 

خیابان سناتور کربلا یا بازار سناتور کربلا؟

نیاز است که بدانید، خیابان سناتور کربلا از سال ها پیش در این شهر وجود داشته و نام بازار سناتور کربلا نیز از خیابان گرفته شده است. لازم به ذکر است که بسیاری از افراد، این خیابان را به نام شارع السناتر نیز می شناسند. نام استراتژیک و خاص این خیابان موجب شده تا در مقایسه با سایر بازار ها و خیابان های کربلا، گزینه ایده آل تری شناخته شود. توجه داشته باشید که اکثریت افرادی که به کربلا سفر می کنند، در حین سفر خود حتما از خیابان سناتور بازدید خواهند کرد. علت این مسئله نیز وجود مراکزی تجاری فوق العاده در این خیابان بوده که می تواند گزینه مناسبی برای انجام خرید از سوی شما باشد. با توجه به اطلاعات فوق می توان دریافت که این مکان گردشگری به دو اسم بازار سناتور و خیابان سناتور از سوی مردم و مسافرین شناخته می شود.

بهترین مرکز خرید کربلا را بهتر بشناسید

بسیاری از افراد، از خیابان سناتور کربلا چنین تصوری را دارند که در این خیابان تنها یک مجتمع تجاری وجود داشته که محل خرید مناسبی برای مسافرین است. نیاز است که بدانید، این باور کاملا غلط بوده و خیابان سناتور به عنوان یکی از بهترین خیابان ها برای تهیه محصولات مختلف می باشد. شما می توانید در این خیابان محصولات مختلفی را با بهترین قیمت ها خریداری کنید. در خیابان سناتور علاوه بر وجود یک بازار اصلی با نام بازار سناتور یا مجتمع تجاری کربلا، طیف وسیعی از فروشگاه های مطرح و معتبر نیز وجود دارد که در واقع موجب افزایش جنب و جوش این بازار نیز شده اند.
تمامی فروشگاه هایی که در خیابان سناتور مشغول به فعالیت هستند، از ساعت ده صبح الی 12 شب به ارائه خدمات می پردازند. زائرین و مسافرانی که به شهر کربلا سفر کرده اند، می توانند از این خیابان معروف، تمامی خرید های خود را انجام دهند. توجه داشته باشید که کیفیت محصولاتی که در خیابان سناتور کربلا به فروش می رسد، اختلاف قابل توجهی با سایر بازار های کربلا دارد. به همین دلیل نیز افرادی که به دنبال خرید محصولات باکیفیت و ارزشمند هستند، خیابان سناتور را انتخاب می کنند تا بتوانند محصولات را با کیفیت بالا و قیمت های استثنائی تر خریداری نمایند. پیشنهاد میکنیم تا از صفحه تور اقساطی کربلا دیدن نمایید.

 

بهترین مرکز خرید کربلا را بهتر بشناسید

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین جاهای دیدنی کربلا و نجف

 

موقعیت جغرافیایی دقیق خیابان سناتور کربلا

یکی از موضوعاتی که مسافرین قبل از انجام سفر خود نسبت به کسب اطلاعات لازم در رابطه با آن اقدام می کنند، محل قرارگیری دقیق تر خیابان سناتور کربلا می باشد. نیاز است که بدانید، خیابان سناتور در فاصله 30 دقیقه ای با حرم امام حسین قرار گرفته است. به طور کلی محل قرارگیری این خیابان بسیار مناسب بوده و شما می توانید در هر محلی که اقامت دارید، در مدت زمان کمتر از یک ساعت به این خیابان مراجعه کنید. لازم به ذکر است که به دلیل قرارگیری خیابان سناتور در محل مناسب، میزان مراجعه به آن در طول روز بسیار بالا می باشد.
توجه داشته باشید که بر اساس اطلاعات به دست آمده، خیابان سناتور در محدوده خیابان البلدیة و خیابان علی ابن ابی طالب قرار دارد. دو خیابان ذکر شده از جمله مشهور ترین خیابان های کربلا هستند که بسیاری از زائران آشنایی بیشتری را با آن ها دارند. توجه داشته باشید. برای مراجعه به خیابان سناتور، روش های مختلفی در نظر گرفته شده و مسافرین می توانند از طریق ون، تاکسی و یا به صورت پیاده از این خیابان دیدن کنند. بنابراین می توان دریافت که بازدید از این خیابان بسیار راحت است.

برای اطلاع از قیمت تور کربلا هوایی 4 روزه کلیک کنید.

 

موقعیت جغرافیایی دقیق خیابان سناتور کربلا

بیشتر بخوانید: اماکن زیارتی عراق در تور کربلا

در خیابان سناتور کربلا چه مراکز دیدنی وجود دارند؟

همان طور که گفته شد، یکی از مسائلی که موجب شده تا خیابان سناتور کربلا به خوبی محبوب شود، وجود مراکز تجاری مختلف در آن می باشد. نیاز است که بدانید، در خیابان سناتور علاوه بر وجود مرکز تجاری کربلا، مکان های دیدنی دیگری مانند پاساژ عفاف نیز وجود دارد. همچنین برخی از برند های محبوب فروشنده لباس نیز در این خیابان به فعالیت می پردازند. لازم به ذکر است که برند ال سی وایکیکی یکی از این مراکز بوده که شهرت جهانی دارد. حضور مراکز مختلف فروشنده لباس در این خیابان، موجب شده تا خیابان سناتور به عنوان گزینه فوق العاده تری برای خرید نیز شناخته شود.

 

سخن پایانی
نیاز است که بدانید، کربلا تور در راستای تکریم بیشتر زائرین کربلا و برای راحتی بیشتر آنان تور کربلا هوایی از تهران را هم برگزار میکند. کربلا تور از جمله مراکز محبوب به شمار می رود که برنامه ریزی های فوق العاده ای را برای اجرای هر چه بهتر تور ها، انجام می دهد. میزان رضایت مسافرین کربلا تور موجب شده تاکنون افراد زیادی علاقه مند به استفاده از خدمات این آژانس زیارتی شوند.

3.7 3 رای ها
این مطلب مفید بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها