هتل امپراطور کربلا

هتل امپراطور کربلا هتلی ۵ ستاره می‌باشد که در سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را آغاز کرده این هتل با مجموعه‌ای از اتاق‌ها اقامت خاطره انگیزی را برای شما فراهم خواهد کرد از ویژگی‌های اصلی هتل به فاصله نزدیک به حرم حضرت ابوالفضل علیه السلام می‌باشد.

خدمات هتل امپراطور کربلا

این هتل دارای ۵۲۰ اتاق و در ۱۷ طبقه می‌باشد این هتل دارای اتاق‌های دو تخته سه تخته چهار تخته و ۵ تخته و انواع اتاق‌های رویال سوپر رویال اتاق ملکه می باشد تمام اتاق‌ها دارای گارانتی و استاندارد و متراژ‌های متفاوت است از تمام پنجره‌های این هتل در هر لحظه می‌توانید نظاره‌گر حرم مطهر باشید امکانات‌های اتاق‌های هتل ۵ ستاره امپراطور دارای تلویزیون یخچال و حمام با تمام امکانات بهداشتی کمد لباس سرویس بهداشتی سیستم گرمایش و سرمایش نام برد رستوران هتل این مجموعه دارای رستوران عالی و ویو به حرم که با ارائه انواع ایرانی عربی لبنانی بوفه باز از طعم غذاهای کشورهای مختلف لذت ببرید این هتل دارای کافی شاپ و سفره خانه با طرح نو و سبک امروزی و شیک می‌باشد که به محل دنج و آرام تبدیل شده برای ملاقات‌های کاری و زوج‌های جوان که با انواع دسرها و کیک‌ها نوشیدنی‌ها و قلیان از شما پذیرایی می‌شود که البته باید شارژ انجام دهید سالم اجتماعات و چند منظوره هتل برای جشن‌ها و مراسم‌های مذهبی در نظر گرفته شده است از خدمات ورود این هتل می‌توان به محض ورود وارد لابی که می‌شوید و در انتظار اتاق هست از شما پذیرایی می شود تا اتاق تحویل شما شود این هتل دارای ویلچر اختصاصی و رمپ مخصوص ویلچر می‌باشد.

خدمات هتل امپراطور کربلا

لوکیشن هتل امپراطور

این هتل واقع شده در شارع الفرات میباشد که تا حرم 250 متر و 5 دقیقه پیاده راه میباشد. از هتل‌هایی که در این سطح می‌توان اشاره کرد به هتل ریحان، قصر کاظمیه، هتل بارون، نورالقمر، برج الخلیج اشاره کرد که این هتل‌ها نسبت به این هتل ها سطح بالا تری دارد. امکان رزرو این هتل فعلا به صورت انفرادی وجود ندارد چون بیشتر برای اطلاع بیشتر در مورد این هتل با شماره 02133815609 یا با شماره 09191251612 پاسخگویی شبانه روزی ما در ارتباط باشد تا بهترین هتل های کربلا را به شما معرفی کنیم. برای دریافت قیمت تور کربلا کلیک کنید.

4.1 11 رای ها
این مطلب مفید بود؟