هتل بارون کربلا

زمانی که صحبت از هتل های کربلا میشود یک نام در بین دیگر نام ها بیشتر به چشم میخورد و آن هتل بارون کربلا است. در حال حاضر بهترین، باکیفیت ترین و لوکس ترین هتل کربلا، هتل بارون میباشد. در کربلا فقط دو هتل پنج ستاره وجود دارد یکی این هتل و دومی هتل ریحان میباشد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این هتل بلند ترین ساختمان در کربلا است. برای سفر به کربلا میتوانید تور کربلا ما را انتخاب کنید.

امکانات و خدمات کلی هتل بارون کربلا

از آنجایی که هتل بارون کربلا هتلی 5 ستاره است به همین دلیل دارای خدمات زیادی میباشد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. از امکانات کلی هتل میتوان به دارا بودن تلویزیون، دسترسی به اینترنت پر سرعت در تمام فضای هتل، پذیرش 24 ساعته، تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی، آسانسور، و … اشاره کرد همچنین بر روی پشت بام هتل نیز قابلیت نشستن هلیکوپتر نیز وجود دارد همچنین خود هتل نیز خدماتی به خصوص برای زائران دارد که هزینه اضافی در پی دارد همچون ترانسفر از فرودگاه به هتل همچنین این هتل مکانی مناسب نیز برای برگزاری جلسه ها و همایشات نیز میباشد زیرا دارای اتاق جلسه و همایش نیز میباشد. از دیگر خدمات هتل بارون این است که درون خود هتل میتوانید تبدیل ارز انجام دهید.

این هتل به خدمات ورزشی و تفریحی نیز بسیار اهمیت داده و خدماتی همچون استخر، سونا، جکوزی، باشگاه با مربی و بهترین دستگاه های ورزشی و اسپا دارد که میتوانید در سالن اسپا انواع ماساژ ها را دریافت کنید همچنین در هتل سالن آرایش نیز وجود دارد. کارکنان هتل به زبان های زنده دنیا و زبان فارسی نیز مسلط هستند.

 

امکانات و خدمات کلی هتل بارون کربلا

امکانات اتاق های هتل بارون کربلا

هتل بارون کربلا هتلی است با 20 طبقه لوکس، از امکانات اتاق های این هتل میتوان به نظافت هر روزه اشاره کرد. در هر اتاق امکاناتی همچون تلویزیون، یخچال، سیف باکس، چای ساز، میز ناهار خوری، بالکن آفتاب گیر، و لوازم حمام قرار دارد. همچنین این هتل دارای اتاق های زیادی در انواع متفاوتی است همچون سوئیت های لوکس، رویال، سوئیت دیپلمات، اتاق های چند نفره، کینگ لوکس و … تمامی اتاق ها مجهز به عایق صدا هستند تا سر و صدا دیگر زائرین برای یکدیگر مزاحمتی ایجاد نکند همچنین شما میتوانید صبحانه تان را هم در اتاق تان میل کنید. 

رستوران هتل بارون کربلا

امکانات رستوران هتل بارون

از قسمت های مهم هر هتلی امکانات رستوران است که در این زمینه هتل بارون کربلا خدمات بسیار مناسبی از نظر رستوران و کافی شاپ دارد. این هتل دارای 9 رستوران و کافه با انواع نوشیدنی ها و غذا ها از ملل مختلف است شما میتوانید در این هتل از غذا های عربی تا لبنانی و پاکستانی و ایرانی را امتحان کنید و از آن لذت ببرید. در این رستوران ها یا غذا به صورت سلف سرو میشود یا به صورت منویی همچنین با استفاده از گوشی های داخل هتل میتوانید با پذیرش 24 ساعته هتل تماس بگیرید تا غذای خود را داخل اتاقتان میل کنید.

موقعیت مکانی هتل بارون کربلا

این هتل واقع شده در عراق، کربلا شارع الحسینیه است مسافت این هتل تا حرم امام حسین (ع) و بین الحرمین حدود 2.3 کیلومتر است که با ماشین 7 دقیقه راه و به صورت پیاده 30 ساعت پیاده روی دارد که شما میتوانید با استفاده از تاکسی سرویس هتل به راحتی به زیارت امام حسین (ع) بروید.
شما میتوانید با مراجعه به سایت هتل بارون کربلا در مورد این هتل اطلاعات بیشتری کسب کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر تور کربلا میتوانید با کارشناسان کربلا تور تماس بگیرید.

دیگر هتل های خوب کربلا:

. هتل الاماره کربلا

. هتل نور القمر کربلا

. هتل قصر الضیافه 2 کربلا

4.9 8 رای ها
این مطلب مفید بود؟