هتل بیت الزائر نجف

هتل بیت زائر نجف هتلی در سطح ۴ ستاره و نزدیک به حرم می‌ باشد این هتل دارای اتاق های دو تخته و سه تخته و چهار تخته می‌ باشد چنانچه قصد دارید تا با تور کربلا به کربلا سفر کنید با ما تماس بگیرید.

خدمات هتل بیت الزائر نجف

که در اتاق‌ ها جانماز قبله نما میز آباژور سیستم گرمایش و سرمایش توالت فرنگی و ایرانی ال سی دی ماهواره مرکزی کمد لباس در حمام دمپایی صابون شامپو می‌ باشد لابی هتل در سطح متوسط و نظر اندازه متوسط می‌ باشد که با مبلمان طراحی شده و امکاناتی چون چایی و آبسرد به صورت مرتب شارژ می‌شود که در این سطح کیفیتی قابل قبول می‌ باشد ساعت ورود به هتل ۱۴ و ساعت خروج از هتل ۱۴ می‌ باشد.
رستوران هتل با گنجایش ۱۲۰ نفر ویوی کامل به حرم امیرالمومنین را دارا می‌باشد رستوران این هتل غذا را به صورت پرسی به همراه چند مدل سالاد و دورچین با کیفیت به زائرین عرضه می‌کند که به دست سر آشپزهای ایرانی طبخ می‌ شود.
حسینیه هتل برای انجام مراسمات و کنفرانس‌ها شما آماده و پذیرای زایرین می‌باشد که گروه‌ها اقدام به برگزاری سفره ابوالفضل علیه السلام و حضرت رقیه سلام الله را در حسینیه انجام می‌ دهند.

لوکیشن هتل در نجف

لوکیشن هتل در شارع الرسول ص می‌ باشد بعد از بانت الحسن قبل از سیطره که تقریباً ۴ دقیقه پیاده تا حرم و حدود ۵۰۰ متر تا حرم امیرالمومنین علیه السلام فاصله دارد در نجف هتل‌ هایی که کاروان‌ ها می‌برند اغلب در یک سطح می‌ باشد که هتل بیت الزائر جزو این هتل‌ ها می‌ باشد و تقریباً برای ایرانی‌ ها چه در گروه‌ های سازمانی و چه در گروه‌ های آزاد شناخته شده است.
این هتل رزرو انفرادی ندارد فقط در ایام اربعین می‌توانید رزرو انفرادی داشته باشین به صورت گروهی رزرو انجام می‌ شود.
این هتل در سطح کیفیتی همچون هتل‌ هایی کل الاقمار، هتل بستان و هتل الخیر می‌ باشد از هتل‌ های نزدیک به این هتل هتل دارالخلیل و هتل الجوار می‌ باشد.
گروه زیارتی کربلا تور در همه این هتل‌ ها اتاق گارانتی دارد شما به محض خروج از هتل در مسیر شارع رسول سلام الله علیها به سمت حرم حرکت می‌کنید که در شارع رسول سلام الله علیها از بیت امام خمینی رحمت الله علیه که یک موزه دارد می‌توانید دیدن فرمایید.
شرکت کربلا تور با گارانتی بیش از ۵۰۰ هتل در کربلا و نجف توانسته جزو بهترین‌ها باشد شما برای رزرو این هتل در ساعات اداری با شماره تماس 02133815609 و در ساعات غیر اداری شماره پاسخگویی شبانه روزی ما به شماره 09191251612 تماس حاصل فرمایید.

1 1 رای
این مطلب مفید بود؟