هتل السامی نجف

هتل السامی نجف از نظر فاصله ای نسبت به دیگر هتل های معروف نجف فاصله نسبتاً بیشتری به حرم دارد و حدود ده دقیقه پیاده تا حرم امام علی علیه السلام فاصله دارد اما هتل نسبتاً تمیز است که سعی نموده استانداردهای مورد نظر مسافران را تامین کند این هتل از سری هتل های اقتصادی بوده که میتوان با اقامت در آن هزینه های تور کربلا را کاهش داد.

خدمات و امکانت هتل السامی نجف

این هتل از نظر درجه کیفی در دارای درجه کیفی الف میباشد. از جمله امکانات این هتل می توان رستوران کافی شاپ پارکینگ تاکسی سرویس اعلام حریق اینترنت پر سرعت در لابی و اتاقها آسانسور خدمات لاندری سیستم تهویه مطبوع سیستم صوتی و تصویری و خدمات دیگر اشاره کرد درصورتی که قصد سفر زیارتی تور کربلا با هزینه اقتصادی مناسب را دارید این هتل میتواند گزینه مناسبی برای زائران نجف باشد. همچنین از نظر ظاهری هم دیوارهای هتل و دکوراسیون داخلی هتل سفید بوده تا حس آرامش و سادگی را به مهمانان هتل القا کند از دیگر امتیازات این هتل میتوان به برخورد مودبانه و خوب کارکنان هتل اشاره نمود.

موقعیت مکانی هتل السامی

از نظر موقعیت مکانی این هتل واقع شده در آدرس شارع المدینه و مقابل جامعه الجوهر چی می باشد که تقریبا تا حرم 1 کیلومتر راه میباشد که میتوان با پای پیاده این مسیر را ظرف 10 دقیقه طی کنید و به زیارت بروید. گروه زیارتی کربلا تور برگزار کننده تور سوریه نیز میباشد برای اطلاع از زمان و قیمت آن کلیک نمایید.

 

هتل های معروف نجف:

. هتل مقام نجف

. هتل زمزم نجف

. هتل اغنار نجف

5 2 رای ها
این مطلب مفید بود؟