هتل برج الامراء کربلا

هتل برج الامراء کربلا درجه الف می باشد و تقریبا به ۸ دقیقه تا حرم فاصله دارد که البته در گوگل مپ حدودا ۱۱ دقیقه را اشاره کرد ولی کلا برا فرد جوان حدود ۸ دقیقه می باشد این هتل دارای ۱۴ طبقه ‌تعداد دویست و هشتاد تخت دارد و تقریبا هتل بزرگی محسوب می‌ شود. برای استعلام قیمت تور کربلا هوایی از تهران کلیک کنید.

خدمات و امکانات هتل برج الامراء کربلا

تلویزیون مسطح به همراه ماهواره مرکزی اینترنت پر سرعت حمل داری شامپو و صابون و حوله سشوار سیستم تهویه هوا مطبوع تلفن داخلی مینی یخچال بدون بار خدمات سرویس اتاق که شامل نظافت لیوان فلاکس پشقاب و قاشق و چنگال و کارد میباشد در کلیه اتاق ها صندوق امکانات و کمد لباس جعبه کمک اولیه جا لباسی آیینه، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی و آسانسور بزرگ و رستوران و کافی شاب می باشد هتل دارای انواع اتاق دو تخته سه تخته و چهار تخته و سوئیت ۵ تخته خوابه است. رستوران هتل در طبقات آخر قرار دارد و شما می‌ توانید در هنگام صرف غذا از منظره حرم ها و بین الحرمین دیدن فرمایید که اتاق ها و رستوران ویو کل شهر را دار می باشد غذای هتل به صورت پرسی و هر کاروان به صورت مجزا پخت می‌کند که آشپز ایرانی برای گروه های ایرانی طبخ غذا انجام می دهند.

خدمات و امکانات هتل برج الامراء کربلا

لوکیشن برج الامراء در کربلا

این هتل در شارع جمهوریه قرار دارد که در این خیابان بازارهای متعددی وجود دارد که شما هنگام رفت و آمد می‌توانند از این بازارها برای خرید سوغاتی اقدام نمایید پیشنهاد میکنیم تا مقاله معرفی و بررسی بازارهای کربلا و نجف را مطالعه نمایید.
از هتل هایی که در این سطح می باشد می‌توان به هتل الاسباط و هتل باب الجنه اشاره کرد شما برای رزرو گروهی این هتل یا تور کربلا می‌توانند از طریق تماس با شرکت کربلا تور در ساعات اداری با شماره ۰۲۱۳۳۸۱۵۶۰۹ یا در کل شبانه روز با شماره ۰۹۱۹۱۲۵۱۶۱۲ تماس حاصل فرمایید.

 

هتل های پیشنهادی

0 0 رای ها
این مطلب مفید بود؟