هتل دوار لولو کربلا

هتل دوار لولو کربلا ی با درجه کیفی الف و در فاصله ۶۰۰ متری بین الحرمین و از هتل‌های تمیز و نزدیک به حرم کربلا می‌باشد چنانچه قصد رزرو این هتل را برای سفر به کربلا دارید میتوانید با شماره های قرار داده شده تماس حاصل فرمایید.

خدمات هتل دوار لولو کربلا

از جمله امکانات این هتل میتوان به وای فای رایگان با سرعت خوب در لابی با سرعت قابل قبول در اتاق‌ها سیستم تهویه مطبوع و سیستم سرمایش و گرمایش نگهبانی ۲۴ ساعته رستوران سالن برگزاری ضیافت و غیره اشاره کرد اتاق‌های این هتل به صورت دو تخته سه تخته چهار تخته و پنج تخته ساخته شده از نظر سطح کیفی این هتل مانند هتل‌هایی مانند رضوان، الاسباط و قصر الدر کربلا می‌باشد و در صورتی که هتلی لوکس یا هتلی با لابی مجلل یا اتاق های استاندارد بین المللی مد نظر شما باشد بهتر است به جای این هتل هتل‌هایی با سطح کیفی الف ویژه مانند هتل الهنون برج العماره یا هتل جنت الهدی را انتخاب کنید اما در صورتی که قصد انتخاب یک هتل صرفا تمیز و نزدیک را دارید این هتل میتواند انتظارات شما را برآورده کند.

آدرس هتل دوار لولو

این هتل که در شار البارودی کربلا می‌باشد در فاصله ۶۰۰ متری از حرم قرار گرفته است با حدود ۴ الی ۶ دقیقه پیاده‌روی به حرم حضرت عباس خواهید رسید هتل‌های نزدیک به این هتل می‌توان به هتل جابر هتل هایدل دی هتل الخضر و از اماکن نزدیک به این هتل مکتب مرکزیه و مجمع النورین میباشد.
شرکت کربلا تور با گارانتی بیش از 500 هتل معتبر در کربلا و نجف جز بهترین ها باشد. در صورتی که قصد رزرو این هتل را میتوانید از طریق شماره 09191251612 پاسخگویی شبانه روزی یا از طریق تماس 02133815609 در ساعت اداری با ما اقدام نمایید.

برای دیدن تعرفه قیمت تور کربلا کلیک کنید.

3.5 6 رای ها
این مطلب مفید بود؟