هتل یاسمین کربلا

هتل یاسمین کربلا یکی از هتل های مناسب و باکیفیت کربلا هست که با گروه زیارتی کربلا تور همکاری میکند در ادامه به طور کلی به معرفی این هتل خواهیم پرداخت و شما را با آن بیشتر آشنا خواهیم کرد همچنین پیشنهاد میکنیم که ویدیو معرفی این هتل را مشاهده کنید.

برای مشاهده قیمت تور کربلا کلیک نمایید. 

امکانات و خدمات هتل یاسمین کربلا

هتل ها برای رفاه حال مسافران خود همیشه امکاناتی را در خدمت مسافرین قرار میدهند که در این خصوص هتل یاسمین هم از این قائده مستثنی نیست. این هتل دارای خدمات و امکانات خوبی به نسبت هتل های مشابه خود میباشد همچون: اینترنت رایگان، سیستم سرمایشی و گرمایش، پذیرش 24 ساعته که موجب میشود تا هر زمان که قصد زیارت دارید بتوانید به زیارت بروید. از دیگر خدمات میتوان به وجود آشپز ایرانی در هتل اشاره نمود همچنین هتل دارای سرویس فرنگی، ایرانی و آسانسور است. همچنین با هزینه اضافی نیز میتوان ترانسفر فرودگاهی برای خود رزرو نمایید.

اتاق های هتل یاسمین کربلا

اتاق های هتل یاسمین با اندازه استاندارد و با منظره مناسبی ساخته شده اند همچنین دارای طراحی مناسب و آرامش بخشی هستند. این هتل 320 اتاق دارد که تمامی آن ها فضای خوبی برای اقامت را دارا میباشند همچنین در تمامی اتاق ها سیستم سرمایشی و گرمایشی، سرویس بهداشتی و حمام، اینترنت وجود دارد.

موقعیت هتل یاسمین

این هتل واقع شده در خیابان باب القبله امام حسین (ع) میباشد که تا حرم امام چیزی حدود به 750 متر فاصله دارد که میتوان با 10 دقیقه پیاده روی به زیارت امام حسین (ع) بروید.
برای رزرو تور ارزان کربلا کلیک نمایید گروه زیارتی کربلا تور برای رفاه هرچه بیشتر زائرین گرامی کربلا این امکان را فراهم نموده است تا زائرین بتوانند تور کربلا را به صورتی اقساطی هم خریداری نمایند.

 

همچنین بخوانید:

. هتل کریستال کربلا

. هتل قصر الدر کربلا

. هتل جواهر کربلا

3 2 رای ها
این مطلب مفید بود؟