هتل جواهر کربلا

اگر شما قصد سفر به کربلا معلی را دارید، به شما پیشنهاد می شود برای رقم زدن دورانی ناب و طلایی از برترین هتل کربلا نظیر هتل جواهر بهره ببرید. این هتل تمام فاکتور های یک هتل برتر و درجه یک را که سبب اسایش شما می شود را دارد. اقامت در کربلا توسط تور کربلا با کامل ترین امکانات ممکن صورت می گیرد. 

خدمات و امکانات هتل جواهر کربلا

این هتل جزو بهترین هتل های کربلا می باشد که دارای 4 ستاره نیز می باشد. مزیت اصلی این هتل نزدیک بودنش به حرم امام حسین(ع) نیز می باشد. نظافت در این هتل حرف اول را می زند و از هر نظر دارای پاکیزکی می باشد. از جمله امکانات این هتل میتوان به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، اینترنت رایگان، صندوق جهت حفظ پول و اشیاء با ارزش، سشوار، تلویزیون، پارکینگ رایگان، آسانسور و… اشاره کرد.
از آنجایی که این هتل از قیمت متناسبی برخوردار است و تقریبا به نسبت هتل های هم رده خود اقتصادی تر میباشد بنابراین در تناسب با امکانات آن، بسیار به صرفه می باشد.  

 

هتل های مشابه: 

. هتل المیزان کربلا

. هتل قصر الدر کربلا

. هتل کریستال کربلا

. هتل نور القمر کربلا

خدمات و امکانات هتا جواهر کربلا

موقعیت مکانی هتل جواهر کربلا

هتل جواهر کربلا واقع شده در فاصله 600 متری حرم امام حسین(ع) است که به راحتی میتوان طی 8 دقیقه با پای پیاده خود را به حرم رساند. مسافت آن با ماشین به 800 متر می رسد شاید بپرسید چرا مسافت آن بیشتر میشود در این خصوص باید بگوییم که با ماشین نیاز است تا از خیابان عبور کنید به همین خاطر مسافت دورتر میگردد که طی 3 دقیقه میتوان خود را به حرم رساند. این هتل واقع در کربلا ابتدای خیابان القزوینیه می باشد. 

برای اطلاع از زمان برگزاری تور کربلا و تور لحظه آخری کربلا میتوانید به صفحات سایت مراجعه فرمایید. 

3.7 10 رای ها
این مطلب مفید بود؟