همه چیز در مورد کرایه در کربلا

همه چیز در مورد کرایه در کربلا

کشور عراق از جمله کشورهای پر تردد برای ایرانی‌ها به دلیل اماکن مذهبی شیعیان قرار دارد بسیاری از زائرین که به صورت انفرادی به این کشور سفر می‌کنند البته ما کلاً پیشنهاد سفر انفرادی به جز ایام اربعین را نمیکنیم به دلیل اینکه شما مبلغ بیشتری را نسبت به تور کربلا متحمل می‌شوید.

 

قیمت کرایه با سفر زمینی

اگر شما از مرز زمینی وارد کشور عراق شوید به این صورت می‌باشد که اول به شهر مقدس نجف مشرف می‌شوید که کرایه تاکسی بستگی به ایام دارد ولی در ایام عادی نفری ۱۲ هزار دینار با تاکسی و یا نفری ۵ تا ۷۰۰۰ عراقی یا دینار می‌باشد ما رقم را به تومان نیگوییم زیرا نوسان ارز داریم. برای اطلاع از شرایط تور اقساطی کربلا کلیک کنید.

 

قیمت کرایه با سفر زمینی

بیشتر بخوانید: آشنایی کامل با مسجد حنانه نجف

 

هزینه کرایه در کربلا با سفر هوایی

ولی اگر از مرز هوایی وارد عراق بشیم در فرودگاه نجف تا نزدیک حرم تاکسی دربستی ۱۰ هزار دینار عراق می‌باشد در شهر نجف شما برای زیارت مسجد سهله و کوفه با تاکسی ۵۰۰۰ عراقی برگشت هم به همین صورت می‌باشد در کل رفت و برگشت دربست ۱۵۰۰۰ هزار عراقی می‌باشد و اما کرایه از شهر نجف تا کربلا با تاکسی حدود ۵۰۰۰ تا ۶۰۰۰ دینار و با
ون نفری ۳۰۰۰ هزار دینار است که به شهر کربلا بروید و بیشتر ایستگاه‌های ماشین‌ها از شار رسول واقع در بنات الحسن انجام می‌شود که فاصله کمی تا حرم دارد.

 

هزینه کرایه از کربلا تا مرز مهران و شلمچه

شما برای عزیمت از کربلا تا مرز مهران یا شلمچه باید از گاراژ واقع در انتهای باب القبله امام حسین بروید و هزینه آن به این صورت می‌باشد تا مرز مهران نفری ۱۲ دینار و تا فرودگاه ۲۰ هزار دینار تاکسی دربست می‌باشد و برای عزیمت به شهرهای دیگر کلاً از طریق شرکت عتبه برای شهرهایی چون کاظمین سلمان فارسی سامرا نجف سید شریفه که در شهر حله می‌باشد.

از شب قبل می‌توانید به شارع سدره بروید و از عتبه بلیط به صورت گروهی دریافت نماید که عتبه هروز صبح ساعت ۵ صبح از جلوی مقام صاحب الزمان حرکت میکند به هر شهری که شما مد نظر تون باشه و ظهر بر میگردد فقط سامرا تا عصر طول میکشد و مبلغ ها به این صورت می باشد که طفلان مسلم و کمیل ۳۰۰۰ دینار کاظمین ۷ هزار دینا عراقی و سامرا ۱۰هزار عراقی و سیده شریفه ۵ هزار عراقی و شهر تاریخ مدائن و سلمان فارسی ۷ هزاردینار عراقی می باشد.

 

هزینه کرایه از کربلا تا مرز مهران و شلمچه

بیشتر بخوانید: قبر میثم تمار یکی از اماکن مذهبی کربلا

 

جمع بندی

شرکت کربلا تور برای اون دسته عزیزان که میخوان به صورت گروهی به عراق سفر کنند خدماتی چون هتل پرواز و اتوبوس و تاکسی و ماشین های وی پی ای پی در نظر دارد ولی کلا سفر انفرادی را به عزیزان توصیه نمیکنیم به دلایل مختلف و مهم‌ترین دلیل این است که شما مبلغ بیشتری را برای آن متحمل می شوید برای اطلاع از تور ها و خدمات با شماره ۰۹۱۹۱۲۵۱۶۱۲ پاسخگویی شبانه روزی یا در ساعات اداری با شماره ۰۲۱۳۳۸۱۵۶۰۹ تماس حاصل فرمایید.

همچنین میتوانید قیمت تور کربلا هوایی از تهران را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید.

0 0 رای ها
این مطلب مفید بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها