هتل برج آل یاسین کربلا

کربلا هر ساله پذیرای زائرین زیادی از سراسر جهان است همین باعث شده است تا در کربلا هتل های زیادی شکل بگیرید که یکی از این هتل ها هتل برج آل یاسین کربلا است که ممکن است در سفر به کربلا با تور کربلا شما به اقامت در آن بپردازید با ما تا انتها همراه باشید تا به معرفی این هتل بپردازیم.

خدمات و امکانات هتل برج آل یاسین کربلا

هتل برج آل یاسین هتلی پنج ستاره در کربلا است که همین باعث میشود تا امکانات و خدمات بیشتری نسبت به هتل های پایین رده خودش داشته باشد. درباره ی امکانات این هتل باید بگوییم که هتل دارای پذیرش 24 ساعته است که همین این امکان را فراهم میکند تا در صورت ایجاد مشکل بتوانید آن را در همه ساعات شبانه روز به اطلاع هتل برسانید. به جز این مورد هتل دارای استخر، جکوزی، رستوران 24 ساعته به همراه انواع غذا ها است. همچنین هتل دارای حمل بار، آسانسور، اینترنت پر سرعت و همچنین برای رفاه حال زائرین ایرانی دارای سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است.

اتاق های هتل آل یاسین

همچنین هتل آل یاسین از اتاق های خوبی بهره میبرد که میتوان به نظافت روزانه اتاق ها اشاره کرد که همین باعث تمیزی اتاق ها میشود همچنین هر اتاق دارای اینترنت رایگان، مینی بار، تهویه مطبوع گرم و سرد، سرویس بهداشتی ایرانی و خارجی سیستم هشدار آتش و تلفن و تلویزیون میباشد.

اتاق هتل برج آل یاسین کربلا

موقعیت مکانی هتل آل یاسین کربلا

این هتل واقع شده در کربلاء،شارع الفرات باب الخان میباشد از خوبی های این هتل این است که به حرم حضرت عباس (ع) نزدیک است و فاصله تقریبی هتل تا حرم حضرت ابوالفضل عباس (ع) چیزی حدود به 260 متر میباشد که با چیزی حدود به 3 الی 5 دقیقه پیاده روی میتوانید به حرم حضرت برسید.
برای اطلاع از زمان برگزاری و قیمت تور کربلا میتوانید به صفحه تور کربلا در سایت مراجعه کنید چنانچه برای فرآیند رزرو تور سوالی دارید میتوانید از بخش تماس با ما با کارشناسان ما تماس بگیرید.

همچنین مطالعه کنید:

هتل جابر کربلا

هتل الاماره کربلا

هتل قصر الدر نجف

3.3 4 رای ها
این مطلب مفید بود؟