بهترین رستوران های کربلا

بهترین رستوران های کربلا

کربلا از جمله شهرهایی است که هرساله زائران و مسافران فراوانی با تور کربلا یا به صورت فردی از سراسر دنیا به آنجا می روند. این شهر در مرکز عراق واقع شده است. کربلا آرامگاه حسین بن علی و عباس بن علی می باشد. این شهر برای شیعیان همانند مکه و بیت المقدس شهری مقدس به شمار می رود. در ادامه مطالب به بررسی بهترین رستوران های کربلا خواهیم پرداخت.

 

رستوران النخیل یکی از بهترین رستوران های کربلا

رستوران النخیل از جمله رستوران های معروف شهر کربلا به شمار می ‌رود. در این رستوران انواع غذاهای آسیایی، خاورمیانه، بین المللی، پیتزا و پاستا قابل سفارش می باشد. رستوران النخیل یک رستوران بین المللی بوده که در منطقه باب بغداد و نیز در طبقه پانزدهم یک ساختمان قرار دارد. این رستوران دارای دو بخش غذاخوری متفاوت روباز و نیز سرپوشیده می باشد.
النخیل دارای فضایی لوکس بوده و بخش روباز آن نیز در تراس ساختمان واقع گردیده و رو به حرم است. دکور این قسمت شامل میز و صندلی های دور فلزی کوچک چوبی به همراه میزهای مخصوص سرو نوشیدنی می باشد. این رستوران در بین گردشگران تور کربلا بسیار مشهور است. داخل این رستوران نیز دارای نورپردازی ویژه ‌ای می باشد. سرویس‌ دهی این رستوران همه روزه و از ساعت 18:30 تا ساعت 23:30 دقیقه است.

آدرس: عراق، کربلا، خیابان اصلی باب بغداد

 

رستوران النخیل از رستوران های خوب کربلا

بیشتر بخوانید: معرفی و بررسی بازارهای کربلا و نجف

 

رستوران الفردوس Al Ferdous Restaurant

رستوران الفردوس نیز از جمله بهترین رستوران های کربلا به شمار می‌ رود. در این رستوران انواع غذاهای مدیترانه ‌ای، بین المللی، آسیایی، پاستا و نیز پیتزا سرو می گردد. محیط داخلی الفردوس بسیار تمیز و شیک بوده و دارای قیمتی مناسب، کارکنانی مهربان و خدماتی عالی می ‌باشد.

در این رستوران فست فود نیز علاوه بر غذاهای حلال سرو می گردد. فضای داخلی آن در قیاس با سایر رستوران ها شیک و منحصر به فرد می باشد. هم چنین دارای نمایی رو به حرم مطهر و شهر است. ساعت کاری این رستوران نیز همه روزه از ساعت 18:30 دقیقه تا 23:30 شب می باشد.

آدرس: عراق، کربلا، خیابان باب بغداد

 

رستوران الفردوس

بیشتر بخوانید: بهترین سوغات کربلا

 

رستوران رکن السلطان Rokn Al Sultan Restaurant

رستوران رکن السلطان از جمله بهترین و محبوب ترین رستوران های شهر کربلا به شمار می ‌رود. این رستوران علاوه بر کیفیت بالای غذایی، دارای محیطی بسیار تمیز و شیک می باشد. نوع غذای این رستوران محلی است. اگر چنانچه اصالت و کیفیت غذا برای شما اهمیت زیادی دارد، رستوران رکن السلطان گزینه خوبی برای شما به شمار می‌ رود.
این رستوران همه روزه از ساعت ۱۰ صبح غذا های معتبر و اصیل عراقی را با قیمتی مناسب به مشتریان خویش ارائه می دهد. رکن السلطان مکانی مناسب برای دورهمی های خانوادگی و دوستانه به همراه صرف غذا های محلی لذیذ می باشد. آدرس: عراق، کربلا، خیابان علی بن ابی طالب

 

رستوران و کافه ایوان Ewan res & Cafe

ایوان نیز از جمله رستوران های خوب و محبوب کربلا می باشد. غذاهای رستوران ایوان از کیفیتی بالا و قیمتی مناسب برخوردار می باشند. اگر چنانچه به دنبال مکانی برای خوشگذرانی و تفریح هستید, ایوان پیشنهاد خوبی برای شما می باشد.
آدرس: عراق، کربلا، خیابن السیده رقیه

 

رستوران و کافه ایوان

پیشنهادی برای مطالعه: اعمال سفر کربلا

 

رستوران الدرالنصراوی Al-Durr Al-Nasraoui Restaurant

رستوران الدرالنصراوی نیز یکی دیگر از بهترین رستوران های کربلا به شمار می رود. این رستوران برای غذاهای فست فودی گزینه مناسبی به حساب می رود. هم چنین این رستوران برای کودکان دارای فضای باز می باشد.
آدرس: عراق /کربلا/ شارع المجمعات

 

رستوران خانه دمشقی

رستوران خانه دمشقی ارائه دهنده انواع غذاهای ایرانی و نیز انواع فست فودها در کربلا می باشد. پس اگر بدنبال غذاهای معروف ایرانی در کربلا هستید، دمشقی گزینه مناسبی در این زمینه می باشد.
آدرس این رستوران: عراق /کربلاKarbala 56001 ,Iraq ,9

 

رستوران لبنانی جبل عامل Jabal amel Restaurant

رستوران لبنانی جبل عامل نیز از جمله رستوران های معروف در شهر کربلا می باشد. این رستوران ارائه دهنده انواع غذاهای معروف لبنانی به زائران و مسافران است. طرفداران غذاهای لبنانی می توانند به این رستوران سری بزنند. آدرس: عراق/ کربلا/ Iraq 56001 ,9

 

رستوران لبنانی جبل عامل Jabal amel Restaurant

بیشتر بخوانید: بهترین هتل های کربلا

 

رستوران زعفران Saffron Restaurant

رستوران زعفران نیز از جمله بهترین رستوران های کربلا به شمار می ‌رود. در این رستوران می توانید بهترین فست فودها را سفارش دهید. رستوران زعفران انواع برگر و ساندویچ را با بهترین کیفیت به مشتریان خویش ارائه می دهد. این رستوران از ساعت ۱۲ باز می شود. فضای داخلی آن نسبتا کوچک بوده و مناسب خوردن غذا با فامیل و خانواده نمی باشد. قیمت غذا نیز در این رستوران از ارزان ترین قیمت ها تا بالاترین قیمت می باشد.
آدرس: عراق/ کربلا/ الحسین اول

 

رستوران خانوادگی حسین Hossien Family Restaurant

این رستوران با ایجاد محیطی صمیمی توانسته مشتریان زیادی را به خویش جلب نماید. اگر به دنبال مکانی مناسب برای دورهمی های خانوادگی خود می باشید، این رستوران نیز گزینه مناسبی به شمار می ‌رود. بیشترین شهرت رستوران حسین به علت غذاهای خوشمزه و متفاوت آن است. موقعیت مکانی این رستوران و کیفیت غذای آن سبب شده تا همیشه شلوغ باشد. آدرس: عراق/ کربلا/ .Karbala 56001, Iraq ,9

 

رستوران خانوادگی حسین Hossien Family Restaurant

حتما بخوانید: اماکن زیارتی عراق در تور کربلا

 

رستوران الصافرا Al Sufraa Restaurant

رستوران الصافرا همه روزه و از ساعت ۱۱ صبح الی ۳۰:۲۳ دقیقه شب باز می باشد. غذاهای این رستوران مقرون به صرفه و ارزان هستند.

 

رستوران کبابی محمد Kebab Mohammad Restaurant

در این رستوران می توانیم طعم اصلی غذاهای عراقی را بچشیم. در واقع از جمله بهترین کبابی های کربلا به حساب می آید. ساعت کاری این رستوران نیز از ساعت ۶ صبح تا ۱۰ شب است. در وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام رستوران کبابی محمد به ارائه غذاهای خوشمزه و با کیفیت می پردازد.
آدرس: عراق، کربلا، میدان بلدیا

 

رستوران کبابی محمد Kebab Mohammad Restaurant

 

رستوران مطعم حدائق الشلال

رستوران مطعم حدائق الشلال نیز از جمله بهترین رستوران های کربلا به حساب می آید. محیط این رستوران بسیار مناسب دورهمی های خانوادگی و دوستانه می باشد.
آدرس: کربلا /عراق/ Karbala 56001, Iraq, 9.

پیشنهاد میکنیم تا از صفحه تور کربلا نوروز 1402 بازدید نمایید.

 

رستوران مطعم لاغا

این رستوران نیز از جمله رستوران های معروف در شهر کربلا می باشد. لاغا ارائه دهنده انواع غذاها با بهترین کیفیت به مشتریان خویش می باشد.
آدرس: عراق، کربلا، خیابان علی بن ابی طالب

 

رستوران کبابی نبیل Nabil Kebab

رستوران کبابی نبیل نیز از جمله کبابی های معروف شهر کربلا به شمار می رود. نبیل همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۲ شب باز می باشد. این کبابی در وعده های غذایی صبحانه و ناهار و نیز شام آماده ارائه خدمت به مشتریان می باشد. آدرس: Aljomaa atlat karbala, karbala 56001, Iraq

 

رستوران کبابی نبیل Nabil Kebab

 

رستوران هولی کباب Holy Kebab

هلی کباب نیز از معروف ترین رستوران ها در نزدیکی شهر کربلا می باشد. کباب های این رستوران با کیفیت و عالی است. ساعت کاری آن نیز از ۷ صبح تا ۱۲ شب می باشد.
آدرس: Holy Kebab Restaurant, Karbala 56001. Iraq

 

رستوران چیکن هات Chiken Hat

در رستوران چیکن هات انواع مرغ های کنتاکی شده و سرخ شده سرو می گردد. این رستوران در نزدیکی مراکز خرید مرمر قرار دارد. ساعت کاری این رستوران همه روزه و از ۷ صبح الی ۲۳ شب می باشد.
آدرس: Hay Al Hussein, Karbala 56001, Iraq

 

رستوران حسین الحمدانی Hussein Al-Hamdani

رستوران حسین الحمدانی از جمله رستوران های نسبتا خوب در شهر کربلا به حساب می آید. این رستوران نیز همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۳ شب ارائه دهنده انواع خدمات به مشتریان خویش می باشد.
آدرس: Hussein Al-Hamdani Restaurant, Karbala 56001, Iraq

 

رستوران حسین الحمدانی Hussein Al-Hamdani

 

رستوران کلبه مرغ Chiken Hut Restaurant

کلبه مرغ نیز از جمله رستوران های محبوب در شهر کربلا است. این رستوران نیز انواع غذاهای تهیه شده با مرغ را به مشتریان خود ارائه می دهد.
آدرس: عراق/ کربلا/ .Karbala 56001, Iraq /9

 

چنانچه قصد دارید تا با تور 5 ستاره به کربلا بروید از صفحه تور کربلا هوایی هتل 5 ستاره بازدید نمایید.

3.3 3 رای ها
این مطلب مفید بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها