بهترین هتل های کربلا

بهترین هتل های کربلا

از آنجایی که کربلا شهری مذهبی است و برای مسلمانان و شیعیان بسیار مهم است به همین خاطر سالیانه افراد زیادی با تور کربلا و یا به صورت فردی به آن سفر میکنند به همین دلیل هتل های زیادی در کربلا ساخته شده است در این مقاله سعی داریم که بهترین هتل های کربلا را به شما معرفی کنیم.

 

1- هتل بارون کربلا

زمانی که از بهترین هتل های کربلا صحبت میکنیم قطعا نمیتوان از کنار نام هتل بارون کربلا گذر کرد. این هتل از هتل های پنج ستاره کربلا است که از قضا بهترین هتل کربلا از لحاظ امکانات و خدمات نیز میباشد. البته این خدمات و امکانات موجب شده تا این هتل از هتل های گران کربلا نیز قرار بگیرید. این هتل با حرم امام حسین (ع) چیزی حدود 2.3 کیلومتر فاصله دارد همچنین این هتل به علت لوکس بودن و خدمات و امکاناتی که دارد میتواند اقامتی آرام و لوکس را برای شما فراهم کند.شما میتوانید معرفی کامل هتل بارون کربلا را در سایت مطالعه فرمایید.

 

هتل بارون کربلا

بیشتر بخوانید: بهترین هتل های نجف

 

2- هتل ریحان کربلا

در کربلا تنها دو هتل پنج ستاره وجود دارد یکی هتل بارون و دیگری هتل ریحان کربلا است. هتل ریحان هم توانسته است تا به استاندارد های هتل های پنج ستاره برسد و خدمات و امکانات گوناگون و خوبی را به زائرین کربلا ارائه این هتل دارای استخر، حمام ترکی، جکوزی و … میباشد که شما میتوانید با اقامت در آن از خدمات متنوع آن استفاده کنید. همچنین از نظر موقعیت مکانی هم این هتل تا حرم امام حسین (ع) 1.6 کیلومتر فاصله دارد که میتوانید این مسافت را با تاکسی یا به صورت پیاده طی کنید.

 

هتل ریحان کربلا

بیشتر بخوانید: هتل ریحان کربلا

 

3- هتل کریستال

هتل کریستال به نسبت هتل هایی که در بالا معرفی کردیم لاکچری و لوکس نیست این هتل از هتل های چهارستاره کربلا میباشد و از لحاظ قیمتی هم به نسبت هتل های قبلی مناسب تر و اقتصادی تر میباشد یکی از مزایای خوب این هتل نزدیکی آن تا حرم سید الشهدا میباشد که میتوان با 10 دقیقه پیاده روی به زیارت رفت.

 

هتل کریستال

بیشتر بخوانید: هتل کریستال کربلا

 

4- هتل قصر الدر

مورد دیگر هتل قصر الدر کربلا میباشد این هتل هم از هتل معروف و مشهور کربلا میباشد این هتل به علت امکانات، خدمات و نزدیکی به حرم تواسته است تا این هتل را به انتخاب خوب و مناسبی برای زائران تور کربلا تبدیل سازد همچنین آژانس زیارتی یاس توانسته است تا با چارتر کردن 75 اتاق به صورت سالانه این هتل توانسته است تا اقامت راحت تری را برای زائرین گرامی کربلا فراهم سازد. از نظر فاصله هم فاصله این هتل تا حرم 600 متر است که میتوان همین مورد را از مزایای این هتل شمرد.

 

هتل قصر الدر

بیشتر بخوانید: هتل قصر الدر کربلا

5- هتل لارسا

از دیگر هتل های خوب کربلا که برای زائرین ایرانی توانسته است خدمات بیشتری را به وجود آورد هتل لارسا است شاید برایتان جالب باشد که بدانید کارکنان این هتل به زبان فارسی مسلط هستند و همین موضوع توانسته است اقامت راحت تری را برای زائرین ایرانی فراهم آورد. این هتل هم از هتل های چهارستاره کربلا است که میتواند توقعات شما و نیازتان را برآورده سازد.

 

هتل لارسا

بیشتر بخوانید: هتل لارسا کربلا

 

6- هتل اولاد الحسن

هتل اولاد الحسن کربلا هم از دیگر هتل های چهارستاره و خوب کربلا است فاصله این هتل تا حرم 1.6 کیلومتر است که میتوان با 20 دقیقه پیاده روی یا با تاکسی به صورت 5 دقیقه ای به زیارت بروید اتاق های این هتل بسیار تمیز و شیک طراحی شده است. همچنین برای راحتی بیشتر زائرین ایرانی بعضی از اتاق های این هتل مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی است.

 

هتل اولاد الحسن

بیشتر بخوانید: هتل اولاد الحسن کربلا

 

7- هتل عطا الحسین

این هتل به علت زیبایی ظاهری، دارا بودن استاندارد های بهداشتی از لحاظ تمیزی اتاق و بهداشت غذا توانسته است جزو یکی از بهترین هتل های چهار ستاره کربلا شود. یکی از مزایا خوب این هتل پذیرش 24 ساعته هتل است که به شما این امکان را میدهد تا در هر ساعتی که خواستید به زیارت بروید. همچنین از لحاظ فاصله هم 1.7 کیلومتر فاصله هتل تا حرم میباشد.

 

هتل عطا الحسین

بیشتر بخوانید: هتل عطا الحسین کربلا

 

8- هتل برج السفیر

هتل برج السفیر هم از زیبایی های ظاهری و امکانات و خدمات بسیار خوبی برخوردار است همچنین برای راحتی بیشتر زائرین عزیز ایرانی این هتل اتاق هایش را به سرویس ایرانی مجهز کرده و همچنین تلاش کرده است تا غذا های خود را به زائقه ایرانی نزدیک تر کند از لحاظ فاصله هم این هتل تا حرم 900 متر فاصله دارد.

 

9- هتل جنه الحسین

یکی از نزدیک ترین هتل ها به حرم هتل جنه الحسین میباشد که 230 متر تا حرم فاصله دارد که میتوان به سادگی با چند دقیقه پیاده روی به زیارت رفت همچنین این هتل بسیار زیبا و تمیز میباشد که میتوانید معرفی هتل جنه الحسین کربلا را در سایت مطالعه فرمایید.

 

10- هتل فورتین پانوراما

البته هتل های بهتر از این هتل در کربلا باز هم وجود دارد ولی به عنوان آخرین هتل خوب کربلا و به عنوان اختتامیه این لیست از یک هتل سه ستاره نام میبریم هتل فورتین کربلا از هتل های سه ستاره و تمیز کربلا است همچنین این هتل هم از لحاظ قیمتی به صرفه است هم از لحاظ خدماتی و امکاناتی نیز دارای کیفیت قابل قبول و خوبی است. فاصله این هتل تا حرم 700 متر است و گروه یاس توانسته است تا با رزرو سالانه 100 اتاق در این هتل توانسته است تا با قیمت مناسب تری این هتل را رزرو کند.

2.8 4 رای ها
این مطلب مفید بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها