بهترین هتل های نجف

بهترین هتل های نجف

دومین شهر زیارتی و توریستی مهم عراق شهر نجف است به همین خاطر در نجف هتل های زیادی ساخته شده است به همین دلیل اگر که قصد دارید با تور کربلا به زیارت کربلا و نجف بروید بهتر است تا با بهترین هتل های نجف آشنا شوید.

 

1- هتل بستان

یکی از بهترین هتل های نجف هتل بستان میباشد این هتل تنها هتل پنج ستاره نجف اشرف است که توانسته است با ارائه خدمات و امکاناتی در حد هتل های بین المللی به این جایگاه برسد. از خدمات این هتل میتوان به پذیرش شبانه روزی، استخر، سونا، رستوران و کافی شاپ و … اشاره کرد. از لحاظ فاصله هم فاصله هتل تا حرم مطهر 500 متر است که میتوان با 5 دقیقه پیاده روی به زیارت رفت. برای مطالعه معرفی کامل هتل بستان نجف میتوانید به بخش هتل ها مراجعه کنید.

 

هتل بستان

همچنین بخوانید: بهترین هتل های کربلا

2- هتل قصر الدر

پس از هتل بستان میتوان هتل قصر الدر نجف را به عنوان دومین هتل خوب نجف نام ببریم این هتل چهارستاره به علت ارائه خدمات با کیفیت متنوع توانسته است تا توجه زائرین کربلا و نجف را به خود جلب نماید. جالب است بدانید که این هتل توانسته است از 1000 ریویو در از کاربران گوگل مپ امتیاز 4.4 را دریافت نماید که امتیاز قابل توجه ای است.

 

هتل قصر الدر

همچنین بخوانید: هتل قصر الدر نجف

3- هتل قصر الضیافه

هتل بعدی هتل قصر الضیافه است که یکی از نزدیک ترین هتل ها به حرم امیر المومنین (ع) میباشد و فقط فاصله آن تا حرم 200 متر میباشد که میتوان به 2 دقیقه پیاده روی به زیارت بروید. همچنین از کافی شاپ این هتل که در بالا پشت بام هتل قرار دارد و طبقات آن میتوانید حرم امام علی (ع) را مشاهده کنید. این هتل از هتل های چهارستاره نجف است.

 

هتل قصر الضیافه

همچنین بخوانید: هتل قصر الضیافه نجف

4- هتل اغنار

هتل اغنار نجف از دیگر هتل های چهارستاره نجف میباشد این هتل به علت دارا بودن کارکنانی حرفه ای، امکانات و خدمات و همچنین پاکیزگی محاط و داخل اتاق های هتل معروف و زبان زد است. از نظر فاصله هم فاصله این هتل تا حرم 650 متر میباشد همچنین شما میتوانید معرفی تمامی هتل های معرفی شده در این محتوا یعنی بهترین هتل های نجف را در بخش هتل های سایت به صورت کامل مطالعه فرمایید.

 

هتل اغنار

همچنین بخوانید: هتل اغنار نجف

5- هتل مقام

هتل مقام از هتل های نوساز و تازه ساز نجف به حساب میاید این هتل در سال 98 ساخته شده است و از آن سال تا به امروز پذیرای مسافرین و زائرین بسیاری از سرتاسر دنیا بوده و هست. از امکانات این هتل چهارستاره میتوان به پذیرش 24 ساعته دارا بودن سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی دارا بودن رستوران و کافی شاپ و … اشاره کرد. از لحاظ موقعیتی نیز فاصله هتل تا حرم 500 متر است که میتوان با 8 دقیقه پیاده روی به حرم بروید.

 

هتل مقام

همچنین بخوانید: هتل مقام نجف

6- هتل خیام

یکی از هتل های خوب و اقتصادی نجف هتل خیام است این هتل که در دسته هتل های سطح الف و رو به بالای نجف قرار دارد میتواند برای مسافرین نجف اقامت خوشی را بسازد و همچنین گزینه اقتصادی خوبی است. فاصله این هتل تا حرم هم 650 متر است که تقریبا فاصله آن تا حرم کم است و به راحتی میتوانید به زیارت بروید.

 

هتل خیام

همچنین بخوانید: هتل خیام نجف

7- هتل الخیر

هتل الخیر از هتل های اقتصادی و بسیار محبوب نجف میباشد این هتل به دو دلیل بسیار محبوب شده است یکی نزدیکی آن به جرم که فاصله آن 300 متر میباشد و دیگری قیمت به صرفه آن است که این هتل را در دسته هتل های اقتصادی قرار میدهد از لحاظ کیفیت هم این هتل در دسته هتل های درجه الف قرار میگیرد.

 

8- هتل قصر الملوک

هتل قصر الملوک نجف از نظر کیفیت در درجه بالاتری نسبت به هتل الخیر قرار میگیرد اما به دو علت هتل الخیر را بالاتر قرار دادیم یکی به دلیل نزدیکی که به حرم بسیار نزدیک تر است و دو قیمت اقتصادی آن البته این طبیعی است که یک هتل چهار ستاره گران تر از یک هتل درجه الف باشد اما به هر حال در این نوشته سعی کرده ایم تا راحتی بیشتر زائرین را در نظر بگیریم.

 

سخن پایانی

در این نوشته سعی کردیم تا بهترین هتل های نجف را معرفی کنیم البته این نکته را باید بگوییم که تقریبا از نظر کیفیت تمامی هتل های نجف در یک سطح هستند و مقدار کمی با یک دیگر متفاوت میباشند. البته اگر که به دنبال هتل های لوکس برای اقامت هستید باید به دنبال هتل های چهار ستاره و پنج ستاره بروید ولی اگر که به دنبال هتل های اقتصادی تر هستید میتوانید هتل الخیر و هتل خیام را برای اقامت انتخاب کنید.

4 3 رای ها
این مطلب مفید بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها